tisdag 13 september 2011

Tack

Tack till söta vänner som håller på mig på lördag! Era ord gör mig ännu mer taggad till att prestera, på ett bra sätt.

Idag har familjen varit på besök! Mamma hade fixat heltrevliga nya gardiner till vårt vardagsrum, passade skitbra. Dessutom inhandlade vi några andra heltrevliga inredningsgrejer som ljuslyktor, kuddar och tazzles. Haha, ja, ni hörde rätt. Vi köpte Maria Montazami toffsar! Blev faktiskt riktigt bra, men den enda kommentar jag fick från Kristoffer var "okej, hur fan ska jag förklara för mina vänner som kommer hit att vi har tazzles?". Haha!

Dages träning blev skivstång/spin 90 min tillsammans med Karin, som hängde på i sista stund! Skitskoj med sällskap! Gick bra, men på spinningen kändes benen lite tunga...

I övrigt då, jo, på torsdag ska jag till frisören! Sååå härligt, klippa av kluvna toppar och färga utväxt, yum! :)







Trodde nog aldrig att jag skulle köpa en tazzle! Men lite lik denna är den, svart också!

Inga kommentarer: