måndag 17 oktober 2011

17 oktober'

Hey friends.

Effektiva dagar, det gillar jag. Idag var det upp vid 8.30, frukost bestående av havregrynsgröt med en klick sylt (mammas hemmagjorda), linfrön och mjölk. Ett glas juice och en kopp te. Sedan var jag redo för gymmet! Blev ett löppass på bandet, 10 km. Riktigt skönt pass och flåset var riktigt riktigt bra. Härliga känsla! Efter det hem, slänga i mig mellanmål på kvarg med funlight och linfrön, en kopp kaffe och ett ägg. Sedan ladda för jobb! 12-19 jobbade jag idag. Riktigt lugnt på jobbet idag.

Ikväll var jag inte alls sugen på matlådan som väntade i kylen, kyckling med ris. Så jag stekte istället på halloumi och gjorde en god sallad som fick bli middag. Mycket gott. Att dessutom få avnjuta middagen framför halv åtta hos mig gör ju inte saken värre! Haha.

Imorgon väntar en heeeldag i Stockholm. Ska bli riktigt kul. Fick även reda på idag att Karin ska med också, så det blir ju ännu bättre! Dags att hoppa i säng. Upp strax efter 6.00 imorgonbitti.

Inga kommentarer: