söndag 16 oktober 2011

Working my ass off

Ungefär, haha. Men det känns riktigt bra! Har nu avverkat mördarhelgen som jag smått fasade för i fredagsmorse. Men, den var över lika fort och jag var inte missnöjd någon gång under tiden. Det blev alltså Pluto på fredagnatt, 22-03.00. Hem, däcka. Somnade kanske 03.30. Upp klockan 08.40, zombie efter endast 5 timmars sömn. Iväg till DinSko mellan 10-17. Hem, äta, försöka sova en stund men det gick, som vanligt, inte alls. Iväg till Pluto igen, 22-03.00. Idag är jag seg. Känns som att jag tokfestat i två dagar... i sträck. Haha. Förutom den ihållande bakfyllekänslan, bara tröttheten.

Jag och Kristoffer tog oss iallafall iväg på ett cirkelfys-pass på eftermiddagen. Riktigt skön genomkörare och tröttheten försvann! Dock uppenbarade sig ett litet illamående efter passet för oss båda och bristen på vätska gjorde sig påmind. Låter nästan som att jag är bakfull? Haha. Men jag kör tjäna pengar istället för slösa pengar denna helg. Ganska nice ibland.

Ikväll ska vi kura upp oss i soffan, slå på ett film-maraton & njuta av att vi båda har jobb. För det är väl ändå det bästa.


Är det brist på folk på nattklubben får jag & Emelie ställa upp på bild! Från i onsdags.

Inga kommentarer: