torsdag 27 oktober 2011

Lovely

Endorfinkicken uppenbarade sig ändå, trots sömnbrist och trötthet! Sååå roligt, jag älskar att träna! Passet var även grymt som alltid, bra jobbat grabbar! Ni är grymma!

Nu sitter jag fortfarande och smuttar på mitt te som var min middag tillsammans med kvarg och finncrisp med ägg. Klockan 22.20. Bra jobbat har jag hört... Haha. Nåja, vad gör man? Ska ställa mig i helgen och fixa matlådor! Gjorde ju en köttfärslimpa här i tisdags som vart misslyckad gånger hundra typ, smulade bara sönder! Köttfärssmul liksom... Najs, eller inte. Så nu ska fixas riktiga matlådor, inget jäkla smul! ;)

I övrigt sitter jag och luktar på mitt hår. Mamma&pappa köpte med sig en STOR flaska med Aussie schampoo och balsam från USA. Det är ju så fruktansvärt billigt där om man jämför med hemma. Det luktar underbart och är grymt för håret! Har ni inte provat märket så gör det, finns bland annat på Rusta, hör och häpna liksom! Det är iallafall grymt!






Såhär ser det ut de jag fick på USA. I Sverige är flaskorna vita med lila text tror jag, och i mindre storlek såklart. Varför har Sverige aldrig storpack? Nåja, grymt shampoo, så prova!

1 kommentar:

Karin W sa...

jodå! eleven.se1! köper jämt mega förpackningar där :)