fredag 21 oktober 2011

TGIF

Idag kan jag säga att det är riktigt nice med fredag! Trots att jag jobbar imorgon på dagen och på natten så är jag åtminstone ledig ikväll. Jobbar under dagen idag också.

Började fredagen med morgonspinning & frukost på Sportköket. Hur härligt som helst. Detta får helt enkelt bli en tradition som vi alltid kör tycker jag. Hur gott är det inte att få gå upp efter ett träningspass och äta frukost, dessutom rykande bröd direkt från ugnen... alltså, mm-hmm! Fredagsmys!

Idag väntar jobb mellan 12-16. Ikväll blir det häng med Karin & Lina för en öl eller två. Det ska verkligen bli gott. Imorgon jobbar jag igen så blir en tidig hemgång, men kul att hitta på något iallafall.

Nu ska fixas lite mat så jag hinner äta innan jobbet. Väldigt fin dag verkar det bli, soligt & frostigt.



Snart redo!

1 kommentar:

Alexi sa...

Vilken härlig blogg du har tjejen! Får ta mig en ordentlig titt på den nån dag. Grym inspiration med löpningen, något jag har svårt att underhålla. Blir liksom av och till hela tiden så jag utvecklas aldrig. Hälsa Krille =D