onsdag 12 oktober 2011

Träna, träna

Skönt att komma tillbaka till träningen igen efter sjukdomen som härjade förra veckan. Idag blev det 15 minuters intervaller på löpbandet samt mage & rygg. Jag & intervaller alltså... måste bli bättre, jag dör efter bara några stycken.

Nåja, idag har jag varit på TT. Sista upplärningen. Har gått riktigt bra! Lovely. Snart dags att bege sig mot Pluto. Haha, en galet lång dag med andra ord. Imorgon är jag ledig vad jag vet, så jag planerar tvätt & städ. Det behövs. Cirkelfys sen på kvällen! Yey! På fredag är jag också ledig vad jag vet nu... så det blir morgonspin med Fancy (jag svarar JA på daten!). Haha. Sedan jobbar jag fredagnatt, därefter på lördag-dag på DinSko och sen på lördagnatt igen. Här kör vi hårt. Nästa vecka har jag jobb hela veckan vad jag vet nu...



Haha, bilden tagen precis nu.