söndag 9 oktober 2011

Trött tjej

Ursäkta kass uppdatering! Varit upptagen med allting annat typ, jaa..

I fredags sa jag som sagt ifrån jobbet på pluttan på grund av att jag kände mig hängig. Sen skulle helt plötsligt Kristoffer ha fotbollskväll, förfest hemma hos oss så jag fick snällt gå över till min granne Karin och titta på film. Gick hem efter filmen och soooov! Behövdes. I lördags mådde jag lite bättre men hade fortfarande lite känningar i halsen... tog det lugnt hela dagen, och sen framåt kvällen var det dags för det efterlängtade vinlotteriet som varit inplanerat i typ 1 månads tid. Jag kom fyra (sist!) men vann iallafall tillbaka mina två flaskor som jag satsat i lotteriet, tjoho! Sen var det planerad utgång, men kön var typ hundra meter lång så vi dissade den, försökte på kanske 4 ställen till i stan tills vi gav upp och gick och käkade McDonalds. Haha.

Idag mår jag mycket bättre. Både halsen är bra och inte bakfull, gillas! Har därför stått framför spisen hela dagen och lagat matlådor för typ hela veckan. Det blev tre olika rätter.

Sedan hade Kristoffers sitt cirkelfyspass, så jag var med och körde, tog det lite lugnare med tanke på att jag varit sjuk. Det kändes i kroppen efter veckans sjukdom men även från gårdagens vin. Svett, svett, svett. Men kul och peppande som vanligt!

Imorgon går jag sista upplärningsdagen på DinSko (hjälp? ska jag klara mig själv sen?) och på tisdag och onsdag ska jag till TT.

Nu är det chill i soffan.




En gammal, skeptisk, bild på mig! USA 2009.

Inga kommentarer: