onsdag 2 november 2011

Bortprioritering - inte min grej!

Att behöva prioritera bort träningen gillas inte från min sida. Jag ska göra mitt bästa för att slippa det också, men ibland blir det svårt. Kan ta ett exempel, imorgon jobbar jag 9.55-19.10 och börjar sedan på Pluto klockan 21.00, bör vara där 20.40 iallafall. Det betyder 1½ timme paus mellan passen. Då ska hinnas landa & äta, detta betyder, ingen träning. Men, då kan jag istället gå upp klockan 7.30 för att hinna träna, men, eftersom jag vet att jag inte kommer hinna vila, och jobbar ända till 02.30 gör det mig tveksam... Tips mottages gärna till sådana mördardagar som ibland uppstår :)

Idag är jag åter igen ledig, skönt. Har än så länge avverkat lite handling och uträttat några ärenden. I övrigt har jag bara tagit det lugnt. Ska träna sen givetvis! Lite sugen på cirkelfys eftersom det inte hinns med imorgon... undra vem jag ska försöka lura med mig om det blir så.

Har precis också upptäckt att de två sista veckorna i november kommer jag leva i en bubbla av jobb & träning. 13-dagars i sträck jobb... Haha. Som tur är är några pass lite kortare.

Den 27 december får jag semesteeeer! (trots att min chef på DinSko hoppas att vi inte kan åka på grund av översvämningar, så jag kan jobba istället, haha)

1 kommentar:

Fanny sa...

Har tyvärr inga tips, då jag själv knappt hinner en "vanlig" arbetsdag. Vila är ju bra att hinna med, det bli ju långa dagar om du kliver upp redan kl 7 och kommer isäng 3. Samtidigt är det inte ofta kanske? så kan det funka att bita ihop?

Apropå ny frisyr, göre!! snyggt med page :) Jag skulle aldrig våga, då det skulle bli för drastiskt på mitt långa hår. :)