söndag 27 november 2011

Jobbhelg

Hela helgen har bestått av jobb och massor med andra planer, därför har bloggandet även glömts bort. Eller prioriterats bort.

Jag är lite sliten efter alldeles för lite sömn, så ska mer eller mindre dyka i säng efter detta inlägg. Som sagt, jobbade fredagsnatten på Pluto, började klockan 10 på lördagen, sen jobbade jag hela dagen. Sedan kom jag hem, duschade, slängde i mig mat och därefter drog jag hem till Kiks. Där var även Fanny och Vicky, det vart vin, ost, kex, pepparkakor... mums, åt typ ihjäl mig! Slår vad om att jag drog i mig halva pepparkaksburken själv, haha. Nom, nom! Hemgång vid typ midnatt.

Söndagen var det upp klockan 07.50 för att dra hem till Karin för adventsfrukost. Risgrynsgröt, vörtbröd, kaffe, glögg, pepparkakor... Nom, nom, igen! Sen drog jag hem, sov en stund till och därefter gjorde jag mig redo för jobb. Har jobbat hela dagen idag också. Sen var det hem, slänga i mig middag. Blev upphämtad av Fanny för att riva av ett medel/intensivt spinningpass med självaste Fanny och Matts. Temat? Dance/house! Alltså, GRYMT. Skitjobbigt, men peppen av all musik, alla motionärer tog över... Helt crazy! Endorfinkick på hög nivå!

Nu är klockan 22.50. Jag har lagat sex matlådor, lyckats tvätta ett par maskiner med träningskläder och nu precis ätit en julknäcke med julskinka och senap. Fortfarande hungrig dock, men men... dags för säng. Upp i ottan imorgonbitti...

Tokladdade inför spinningpasset!

1 kommentar:

Fanny sa...

Tack för att du var med och krigade, betyder mkt! :)