torsdag 1 december 2011

Hej jobbnarkoman

Bloggen har blivit lidande, igen. Jag råkar prioritera jobb, träning och sömn för tillfället. Kollegorna kallar mig galen. Hur orkar du jobba så mycket? Och träna? Och du ser jääämt så pigg ut (dock inte i måndags på TT, Karin). Hahaha. Cause this is what i'm made of. Jag säger såhär, utan träningen hade jag troligtvis aldrig klarat att jobba så mycket. Träningen är min "fristad", den tid på dygnet jag gör det jag älskar, den tid på dygnet då jag "vilar". Sitta i soffan framför tvn, visst, det är vila det med. Men optimalt efter ett träningspass.

Gårdagens julbord med jobbet var sååå trevligt. Avslutade kvällen på Pluto med en kollega, av tolv. Haha. All in med fernett och hela skiten. Har mått helt ok idag och avslutat dagen med ett cirkelfyspass! Gjord av stål? Man kan ju nästan tro det. Ambitiöst eller vad.

Nu pratar jag gojja. Dags att packa träningsväskan, spinning imorgonbitti, därefter lite ben, jobba några timmar, träffa vänner. Mys. Lördag är det invigning på Friskis, så det blir träning, jobb och galej där. Himla trevlig helg jag har att se fram emot. Och till råga på allt. Söndag, mamma&pappa kommer... iiiih, lovely.
Jag och min kämparvän Karin! (hemsk bild på oss btw, haha)

1 kommentar:

Karin W sa...

Naw :) Ja hemsk bild!! Men tack! Tur att jag iaf kan cirkelfysa även om det är så sjukt frustrerande att inte kunna köra det fullt ut.

Saknar löpningen massor...!! och intervall/backträningar med diiig..:(