onsdag 23 november 2011

Onsdag

Dagens jobbpass var cirka 11 timmar långt, vilket resulterade i sen hemgång, strax efter 19. Käk på det och invänta matsmältning. Löprundan tog fart runt 21.00 och Kristoffer ville inte springa mer än 5 km, så det fick bli så. Eller han hade ju faktiskt redan tränat idag, så han följde med mig för att vara snäll så jag slapp springa själv i mörkret. Tycker jag var gulligt. Sen kom jag ju på att jag faktiskt inte börjar förrän klockan 12.00 imorgon vilket betyder att jag hinner springa ute när det fortfarande är ljust. Då planerar jag en lite längre runda.

Har kommit underfund med att jag trivs otroligt bra på alla mina jobb också. Alla kollegor, arbetsuppgifterna, allting är helt galet roligt! Så jag njuter av tillvaron, träningen, vännerna och allting annat. Det enda jag önskar och saknar för tillfället är mamma&pappa, och syrran såklart. Vi har inte träffats på ett tag och det var hur länge sen som helst vi var i Norrtälje. Tycker jag är tråkigt.


Världens sexigaste bild på mig! I glaset finns vanilla ice cream protein från Fairing mixat med hallon. En riktig protein-smoothie!

Inga kommentarer: