måndag 12 december 2011

Monday

Idag insåg jag att det är julafton om mindre än två veckor. Då dyker nästa fundering upp i mitt huvud, vart tog oktober & november vägen? Månaderna har fullkomligt flugit förbi! Jag har mer eller mindre jobbat arslet av mig och får höra nästan var och varannan dag hur jag orkar, hur jag kan ha så mycket energi, att jag är galen och allt vad det är! Haha, jag erkänner att jobbet tagit liiite väl mycket tid på senaste tiden, speciellt när det blir både dag & natt. Men å andra sidan trivs jag så fruktansvärt bra på alla mina tre jobb så jag skulle inte vilja byta bort det not någonting annat!

Idag "köttade" jag verkligen på cirkelfysen. Oh my! Svetten sprutade, ja... Så. Jäkla. Underbart. Utan träning, inget liv! Innan det körde jag lite uppvärmning på löpbandet, sprang ur mina ben från gårdagens 14 km. Det var skönt. Men kändes i benen sen på fysen att jag gjort något, inte liiite mör då eller?!

Nåja, annars då?! Ja, förutom att det är julafton om mindre än två veckor, så råkar ju vi dra till Thailand om precis två veckor imorgon, det är ju också helt sjukt? Innan det ska jag hinna avverka en hel del jobb, handla julklappar, fira julafton, jobba lite till, packa, växla pengar, hämta sommarkläderna från källaren... ja, jag har att göra, som ni hör! Men, jag njuter!


Sist vi var i Thailand, mellan 2006/2007. En vecka efter jag kommit hem träffade jag Kristoffer för första gången... Kul va? ;)

1 kommentar:

Fanny sa...

Fina underbara Anna! :)