lördag 10 december 2011

Standard

Min standard-kommentar numera är "trött..." när folk frågar hur jag mår. Haha, sjukt deppig kommentar har jag kommit fram till, så ska försöka undvika den numera. Fine, jag kanske lite trött ibland men jag är ju desto piggare och gladare egentligen!

Ikväll prioriterade jag mig själv efter 13 timmars arbetsdag igår. Med 5 timmars sömn i kroppen behöva gå upp idag för att jobba hela dagen. Det har tärt lite på kroppen, så nu är jag faktiskt trött (haha!). Har trots det bakat ikväll. Saffransbullar med mandelmassa och mandelflarn. Och rocky road.

Nu ska jag dyka i säng och imorgon får jag sova ut! Alltså, när fick jag det senast?! :) Imorgon väntar ännu en arbetsdag! Sen ska jag fullkomligt ta ut kroppen på gymmet!

Mina fula bullar! Haha! Saffransklump snarare än bulle ;)

2 kommentarer:

Fanny sa...

Tröttfia, ser gott ut det där! :D

Karin W sa...

Sv; Jaa. :-) Jag fortsätter kämpa. Trots att jag är låg vissa dagar så skulle jag aldrig ge upp. Ge upp är två ord jag inte har i mitt vokabulär.. :)