onsdag 18 januari 2012

2012

Detta kommer bli ett bra år tror jag. Vad tror ni?

Andra dagen ledig för denna vecka idag. Rätt så skönt! Har hunnit med två träningspass till och med. I förmiddags/lunch var jag och körde löpning på gymmet. 43 minuter, 8 km. Gick bra! Sen var jag nere på stan och skulle leta jeans, men kom hem med helt andra saker. Två nya tröjor, hårspray, bodylotion bland annat. Haha, får gå på jeansjakt någon annan dag. Stort behov av det!

Efter det var jag hem, slängde i mig mellanmål i form av keso & skinka. Sen gymmet med Kristoffer. Promenad dit. Crossfit. Promenad hem. På crossfiten idag körde vi chins och fällkniv med viktboll på zon 1 och zon 2 körde vi smala armhävningar och knäböj. SATAN vad det brände. Totalt träningstid: 18 minuter. Ös på hög nivå.

Och, by the way vad jag tokgillar mina fivefingers! Man känner sig spänstig och lätt som en fjäder när man kör olika övningar. Toppen! Provade springa i dem igår, 1 km endast och det kändes bra! Så ska prova på att köra lite längre någon dag när man "gått in dem" lite.

Ikväll väntas jobb!

Såhär ser dom ut! Mina fivefingers! Från outnet.se.

Inga kommentarer: