måndag 16 januari 2012

Cause i'm bad

Dålig uppdatering av mig! Ber om ursäkt för det, nu är jag tillbaka och ska hålla i det! Promise! Ni har säkert inte saknat mig ändå... ;)

Om vi kör en snabbgenomgång om vad som hänt sen jag uppdaterade sist. Cirkelfysen i torsdags samt gympasset innan kändes i fredags och i lördags. Helvete. Kunde knappt röra mig på jobbet. Tänk att två veckor utan regelbunden träning kan göra så mycket, men kul att det känns att man lever iallafall!

Helgen har bestått av jobb & jobb. Myskvällar hemma. Såg roligaste filmen i lördags. The Change-up. Måste ni se alltså. Min humor på hög nivå! I övrigt vart det vilodag på lördagen på grund av den grymma träningsvärken, men även beroende på att friskis stänger samtidigt som jag slutar jobbet. Svårt att få till det då!

I söndags eller igår, var det dags för träning igen! Efter jobbet vart det direkt till gymmet för löpning. 10 km hann jag avverka under timmen, och benen var mer än urlakade efter. Som sagt, uppehåll i träningen gör mycket. Idag känns det ändå okej med träningsvärken, lite sitter kvar än!

Har avverkat en tenta också under helgen. Ofrivilligt. Men ett måste. Avskyr "måsten". Men nu är den inskickad också, så jag är nöjd! Har precis också avverkat ett cirkelfyspass på polisstation, himla skoj var det! Lite genomkörare sådär :)

Nu har jag precis tryckt i mig keso & skinka, som för övrigt var jävligt gott ihop! Och nu avnjuts en loka. Naaaam.

Nog på babbel!
En träningsbild när jag gör min hatövning som jag dessutom är kass på. Chins!

Inga kommentarer: