söndag 19 augusti 2012

Midnattsloppet 2012

Nu är helgen över igen. Varför går den så fort?

I lördagskväll var det dags för Midnattsloppet. Helt fantastiskt lopp på Söder i Stockholm, i mörker med marshaller längs banan, mycket folk, härlig stämning helt enkelt. Jag hade inget mål med loppet utan bara att ha kul, jag kom dock in på en tid som jag absolut är nöjd med. 55 minuter och 50 sekunder. Banan var tuff med långa och branta uppförsbackar men man dras liksom med i stämningen så man glömmer nästan bort att det är jobbigt emellanåt. Detta bli definitivt en repris!

I går vart det tvätt och lite städ. Alltså en typisk söndag. Nu har 150% arbetsveckan startat så jag antar att det bara är att börja jobba... Jag känner peppen.

Ha en fin måndag!

1 kommentar:

Alexandra sa...

Jag önskar att jag hade lite av din löparglöd!