onsdag 19 september 2012

19 september'

I måndags valde jag att gå på Indoor walking. Tänkte att det skulle vara ett perfekt pass efter lördagens halvmara. Pressa ur den sista mjölksyran ur benen och köra skonsamt, helt enkelt. Men, så fel man kan ha... 48 timmars vila var inte tillräckligt. Det kan ha varit det jobbigaste passet i hela mitt liv?! Observera att passet var på bas-nivå. Haha, jag trodde helt ärligt att jag skulle dö. Benen skakade i andra blocket att jag var tvungen att sakta ner och typ sänka motståndet till det minsta. Ändå var det jobbigt. Haha. Gick ut därifrån och bara, herregud.

Bättre gick det i tisdagsmorse då jag valde morgonträning. 5 km på bandet i lugnt tempo. Kändes riktigt bra och var inte alls jobbigt, så då var väl min kropp nöjd med vila. Avslutade med lite mage!

Idag är det onsdag, jag körde Indoor igen på lunchen, gick toppen! Riktigt tufft. Nu ska jag snart bege mig mot member24 köra lite NTC.

Hjälpte Frida & Markus att flytta igår också. Alltså, mina biceps & mina axlar idag... Härliga kartonger fyllda med böcker. Haha, pain!

Nu; svira om till tränings-outfiten!


Inga kommentarer: