torsdag 13 december 2012

Dagens

Oh, valde att prova på ett annat cirkelfys-pass idag & det var riktigt kul! Träffade på Robban & vi körde på utav bara satan. Han maxade på min pushpress-stång & tvingade mig köra med över 20 kg. Kanske låter lite för en veteran, men axlar är den muskel jag är som svagast i & alltid får så ont i, i muskelfästena. Men det gick kalas! Blev kallad både duracell-kanin & blev tillfrågad vad jag hade ätit under dagen. Sallad svarade jag. Haha!

Efter passet sprang jag 15 minuter på bandet för att pressa ut mjölksyran efter måndagens personbästa på 10 km.

Man blir lätt väääldigt rastlös av att inte göra ett skit om dagarna. Livet som extra-anställd... Jag har bakat varenda dag denna vecka. Lite för mycket fritid om jag ska vara ärlig, kryper ur skinnet!

Snart är det jul iallafall! Jag längtar!





Inga kommentarer: