fredag 8 februari 2013

05.13

Vid den tiden imorse vaknade jag och var pigg! Alltså vad är det med mig? Svårt att somna & vaknar upp supertidigt och är tokpigg. Låg och vred och vände mig i en timme tills klockan ringde på nytt. Då var dock dags att gå upp! IW väntade med Fancy. Pju, det gick bra & var tungt i benen!

Nu är klockan bara 10.43 och jag har hunnit med träning, frukost, dusch, varit på polisen & fixat nytt pass (nej, ska tyvärr inte resa), postat ett brev, handlat & nu soffläge framför Malou. Love effektivitet!

Senare hänger jag med Karin & Anna till Erikslund för att vara smakråd åt Karin på IKEA. Förstår att hon behöver ett proffs... ;)

Gårdagskvällens fyspass var riktigt riktigt grymt också! Helt död & skakis efteråt, precis som jag gillar. Perfekt urladdning!

Och, äntligen har ICA basic tagit sitt förnuft till fånga...




1 kommentar:

Karin W sa...

haha du vet att vi ska gå sen heeela vägen till Chili? Är flest saker därifrån jag ska ha ;)