onsdag 6 februari 2013

Karaktär

Oh, vad jobbigt det är vi börjat sälja kexchoklad & sport lunch-choklad på jobbet. 5 kr styck liksom! Och står precis vid kassan, jobbigt läge när man börjar bli lite småhungrig. Men, jag har karaktär, iallafall när jag vill ha det! Jag svepte min proteinshake & åt några mandlar så var jag nöjd sen.

Efter jobbet fick jag skjuts hem & var tvungen att byta skor. Snöoväder! Bytte om snabbt & begav mig till gymmet. Hade jag landat i soffan hade jag förmodligen stannat där.

På gymmet blev det ett 15-minuters NTC better butt. Sedan lite axlar & hundra situps. Avslutade passet med intervaller på löpbandet. 30-20-30-intervaller i 15 km/h. Svettigt eller vaaad!

Sen när jag kom hem blev det supergod middag i form av stekt kassler, blomkålsmos & sallad. Ljuvligt gott! Nu är jag typ hungrig igen. Min kropp verkligen SLUKAR all energi den får! Crazy!






Inga kommentarer: