måndag 4 februari 2013

Heeej'

God morgon! Klockan ringde 06.20 och jag var inte trött idag heller när jag klev upp. Sover ytligt... Vet inte vad det beror på. Min nacke som har gjort ont sen i helgen är nu äntligen på väg att bli bättre, men tror att den påverkar min sömn då jag känner av den så fort jag vänder mig.

Jag klev upp & strax därefter fick jag sms av Karin som kände av halsen en aning. Men, jag bestämde mig att själv gå till gymmet då jag ändå var pigg & hade planerat för det. Några minuter uppvärmning på cykel innan jag gav mig på ett 30-minuters NTC-pass, body sculptor. Insåg efter halva passet att jag valt ett program helt utan vila, hårdkörning i 30 minuter alltså med allt från burpees till russian twists & squat jumps. Lagom mör!

Frukosten var sååå god! Det blev;
Havregrynsgröt med rårörda lingon & mjölk
Proteinbröd med lite vitlöksost, skinka & avokado
Ett ägg
En kopp kaffe

Nu är jag bänkad i soffan och här tänker jag stanna ett tag till! Funderar på om jag ska köra lunchpass eller om det blir något annat roligt. När man är ledig får man sysselsätta sig med det jag tycker är roligast, träning.

Ikväll väntar roligheter!




Inga kommentarer: