måndag 4 februari 2013

4 februari'

Klockan ringde 06.10 i morse så det var bara att stiga upp som utlovat. Pigg som en lärka var jag med tanke på att jag sovit ytligt och vaknat typ hundra gånger hela natten. Alltså, ingen djupsömn där inte! Jag & Karin körde spinning på morgonkvisten och det var bland de bästa spinning-passen jag varit på! Min musik rakt igenom med perfekt pepp under hela passet. Slutkörd, JA!

Sedan hem för dusch, tvätt & sjukt efterlängtad frukost. Den smakade ljuvligt på jag säga! Sen var jag iväg och hämtade min opåliltiga cykel. Den verkar pålitlig nu, men man vet aldrig. Den är lömsk den där!

Sen fick jag för mig att baka proteinbröd. Och göra lite matlådor. Det vart topnotch på båda två, så toknöjd där också! Ett mjukt bröd som innehåller i princip lika mycket protein som kolhydrater. Äta med gott samvete alltså! Sen gjorde jag en tonfisklasange som vart riktigt god den med. 

Nu på kvällskvisten har jag varit på äventyr med Karin. 2,5 timme PW i ett snöade Västerås. Mina beeen!

Här kommer lite bilder från dagen, mest på mina måltider då, haha! Följer ni mig på instagram föresten? Gör det annars! @aekvall heter jag där!








Inga kommentarer: