måndag 25 mars 2013

I fixartagen

Måndag!

Dagen har bestått av att tvätta tonvis med tvätt. Utöver det har jag förbannat min PC och tackat Karin som har en underbar Mac som ställde min iPhone tillrätta igen. Nu finns alla appar & bilder igen och min telefon är alltså tillbaka till det normala (tyvärr så kunde dock inte mac:en fixa min sprucka dispay, hehe). Men det ska troligtvis lösas senare i veckan!

Sedan vart det lunch på Sportköket med Karin & Lina. Hur trevligt som helst & åt som en häst. Som vanligt med andra ord. Sen var jag hem, ringde & sa upp mitt mobila bredband (som förövrigt kan vara den sämsta investeringen ever!) & har nu fixat trådlöst bredband.

Efter det vart det löpning! Jag & Karin sprang ihop ett par tre kilometer innan hon avlägsnade & jag fortsatte några till. 8,5 km blev det totalt & lite hemmastyrka med situps, armhävningar & squats i olika former.

Ikväll väntas kompishäng med plättar eftersom ingen av oss hade våffeljärn. Haha!

Såhär glad är jag över att min iPhone fungerar igen!

Inga kommentarer: