tisdag 26 mars 2013

Vår

Är det vår nu? Det känns iallafall nästan som det i luften. Snön är nästa helt bortsmält & solen värmer verkligen. Underbart!

Jag gick upp alldeles för sent imorse, förstår inte. I flera veckor har jag varit uppe med tuppen men sen nu helt plötsligt är jag som en zombie när klockan ringer. Fick panik på tröttheten & körde ett impuls-lunchpass idag. Skivstång blev det & jag krämade ur varenda muskel! Skön känsla. Sedan hem & laga matlåda!

Efter lunchen tog jag en pw ut till Hälla & jobbet för att hämta en grej samt fylla på strumplådan med lite träningsstrumpor då alla mina spårlöst försvinner? Sedan lite ica maxi-shopping innan jag tog bussen hem!

Nu har jag precis ätit middag, åter igen en sådan där hunger-dag. Kroppen bara slukar allting jag stoppar i mig & känner mig hungrig igen bara någon timme efter. Kanske en skön känsla i och för sig... Då vet man att kroppen jobbar rätt!

I morgon bär det av mot syrran i Uppsala & där stannar jag till fredag. På torsdag ska jag äntligen få träffa mina fina tjejer som jag saknar alldeles för mycket & träffar alldeles för sällan!


Jag, Kristin & Emelie på en fest 2005 (?) som slutade på akuten för vissa, haha!

Inga kommentarer: