fredag 19 april 2013

Allt är i sin ordning

När jag tränar så sent på torsdagkvällar har jag skitsvårt att komma till ro när jag kommer hem, vilket i  sin tur resulterar i att jag inte är trött när jag går och lägger mig, vrider & vänder på mig hundra gånger. Och kollar på klockan. Och "stressen" över att jag vet att jag ska gå upp runt 6.00 på fredagmorgonen gör inte saken bättre. Jag har alltså sovit riktigt dålig i natt, kollat på klockan flera gånger, vaknade av mig själv runt 05.25... Så, det var med mycket tunga steg jag tog mig till Friskis imorse.

Som jag sa innan vi skulle börja spinpasset. Idag är viljan starkare än tröttheten. Precis så var det. Jag tog mig igenom passet på ren vilja & pannben. Efter första blocket ville jag typ gå och sova, haha! Fördelen är dock nu att efteråt känner jag mig pigg! Men, en sak är säker... jag avskyr dålig sömn & trötthet!

Frukosten efter var ljuvlig!

Nu är jag hemma, kikar nyhetsmorgon & laddar på med vätska. Vid lunch ska jag till Member & köra lunchpass. Det ska bli spännande! Sedan på eftermiddagen har jag lite saker & pyssla med.

Ha en skön fredag!




Inga kommentarer: