lördag 20 april 2013

Lördag!

God förmiddag!

Efter frukost gav jag mig ut i det strålande väder vi har här i dag. Äntligen lite sol efter veckans gråväder! Lite kyligt i luften men sååå skönt. En powerwalk ner mot vattnet & runt Lillåudden, kändes som att jag kunde gå hur länge som helst för njöt verkligen av vädret. Det landade till slut på 7 kilometer på 60 minuter. Lovely.

Idag väntar några timmars jobb & i kväll är det planer som står på schemat... Hemliga grejer ska ske! Fifty shades of a mask. Jag lägger upp en bild senare!

Gårdagens två pass på Member, kettlebell & cross, var riktigt utmanande & kul! Två halvtimmespass med bara några minuter vila, det kändes verkligen i kroppen efteråt. Skön känsla! Blir nog några fler sådana då jag bestämt mig för att behålla mitt kort. 

Nu: mellanmål! 



Morgonens utsikt! Helt okej va? Västerås är fint!

Inga kommentarer: