torsdag 25 april 2013

Bästa!

Gårdagens morgon startade precis som jag hade planerat den! Skam den som ger sig. Klockan ringde 5.30 & det var inte alls motigt att gå upp, konstigt nog! Började med en liten frukost innan det var dags. 6.20 satt jag min fot på gymmet & körde igenom axlarna på 15-20 minuter. Klockan 7.00 var det dags för IW! Och fick sällskap av fina Fanny också! KUL! Riktigt svettigt var det.

8.30 satt jag på cykeln mot jobbet. Snacka om skön start på dagen! Efter jobbet kom Fanny till mig & vi tog en kaffe innan det var dags att röra oss mot Västerås konserthus. Fanny hade vunnit biljetter till konserten Killer queen. Det var en konsert med låtar från Queen, helt enkelt. En bra show med bra låtar, kände iallafall igen hälften av dem!

Idag började morgonen med lön. Sjukt välbehövligt! Efter lite bittra diskussioner med Tele2 begav jag mig på PW ut mot Hälla & Ica maxi. Vädret är helt underbart idag! Storhandlade och satt mig på bussen. Mina armar dog en stund av alla tunga kassar, men åter igen, skam den som ger sig. Ensam är stark.

Nu är kyl & frys fylld, tvätten håller på & torkar. Eftermiddagen får nog i övrigt spenderas på balkongen och ladda upp för kvällens två träningspass! Härlig torsdag!




Dagens lunch; underbart gott!

Inga kommentarer: