torsdag 25 april 2013

Fridaaay'

God morgon!

Fredag idag, alltid en speciell känsla då, trots att jag jobbar hela helgen! Vaknat av mig själv de senaste morgnarna, idag vaknade jag runt 07.15 & var pigg. Ganska skön känsla i och för sig!

Nu sitter jag med morgonkaffet & har nyss ätit upp min frukost. Om en timme planerar jag att infinna mig på gymmet för ett löppass innan jag sedan börjar jobbet klockan 12. Kör på till stängning idag! Ikväll blir det bara chill, en film kanske...

Gårdagens två träningspass gick finemang. Det blev ett jympa-pass & strax därefter cirkelfys! Bra känsla under de båda passen & var till och med pigg när jag kom hem. Härligt!

Igår la Karin upp lite bilder på maskfesten också! Jag lånar några från facebook & lägger upp här. Fotografer; Karin & Anna Wittur.




Inga kommentarer: