torsdag 18 april 2013

Oktober?

När jag slog upp de blå imorse var sovrummet mööörkt & lägenheten otroligt mörk. Första tanken var; är det mitt i natten eller? Grått & regnigt är vad det är idag. Men tröstade mig precis med att jag läste förra årets inlägg här på bloggen & vädret var inte särskilt mycket bättre då heller. Hade precis skrivit att vinterjackan fick hänga kvar ett tag till då det var isande kyla ute.

En lugn & skön morgon har jag precis haft med en god jordgubb/banan-smoothie, stekt ägg & kaffe. Och nyhetsmorgon. 

Dagen har jag inte planerat mer än att uträtta lite grejer på stan, träffa en vän, köra fyyys ikväll! Sjukt laddad för det trots att förra veckans pass var det värsta & jobbigaste jag varit på. Någonsin. Haha!

Blev lite sugen på att baka någon också, så får se om det blir något sådant under dagen. 


Inga kommentarer: