onsdag 17 april 2013

Pannben

Det blev en PW innan jobbet idag, behövde ändå uträtta ett ärende på stan så slog två flugor i en smäll. En riktigt svettig PW blev det, varmt var det!

Hojjen till jobbet, ännu en svettig tur... och sedan en ännu mer svettig tur hemåt då det hade blåst upp till orkan här i Västerås. Ungefär. Motvind heeela vägen hem, så det kändes som att jag satt på en spincykel (kommer ingen vart!), mjölksyran i spirorna var ett faktum & grus & sand i hela ansiktet. Underbart. Var på halvkul humör när jag kom hem, men vädret var ju rätt fint så jag ville ändå få till den där löpturen. Det blev en löptur till slut, men det var bara pannben & vilja som tog mig igenom dessa 7 km idag. Enda beskrivningen av passet är tungt. Dock med viss medvind (!!!).

Nu sitter jag i soffan hela utslagen efter att ha ätit en välförtjänt plocksallad. Det var lite min sporre på löpturen. Gör du den får du köpa plocksallad. Said and done!

Provade en ny Ramlösa också. Key lime & pineapple. Himmel, vad god!

1 kommentar:

Jenny sa...

den är verkligen god!