tisdag 16 april 2013

Vad händer?

Fruktansvärt det som hänt i Boston. Det var som jag läste i morse.

You go to watch a movie.
You get shot.
You go to school.
You get shot.
You run a marathon.
You get bombed. 

Vad händer med den här världen? Helt sinnessjukt. Vad finns det för människor? 

Vaknade i morse och kände mig lite mer utvilad än igår! Skönt. Nu funderar jag på att ge mig ut på en PW i det gråa & dimmiga vädret. Rätt skön temperatur dock så det vore skönt! Sen väntar jobb på eftermiddagen. 

Och, jag köpte en keps igår på jobbet! Riktigt snygg var den & perfekt för löpturer nu i vår & sommar. Lägger upp en bild sen!

Ha en skön tisdag!

1 kommentar:

Karin W sa...

Ja det är fruktansvärt. Speciellt idrott som för folk oavsett religion, politik, kön osv. ihop.

Men är ännu värre att detta sker varje dag i en annan del av världen men då blir det inga direktsändningar hela natten osv. och inga tal om att alla ber för de anhöriga. Det är hemskt.