lördag 11 maj 2013

12 maj & söndag

God morgon söndag!

Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig först. Vaknade alldeles för sent & förmiddagen blev lite mer stressig än tänkt. Men, jag hann med det jag skulle! Hann med ett tufft benpass & gjorde mig redan i ordning på Friskis. Jobbade sedan några timmar!

Var helt mör på jobbet. Benpass tar verkligen på hela kroppen! Efter jobbet cyklade jag hem & var rätt trött. Gjorde middag & la mig i soffan. Hade tidigare tänkt att jag skulle försöka få in en pw på kvällen. Sagt & gjort, jag begav mig ut runt 20.30 och avverkade cirka 35 minuter iallafall. Sen hem & slog på en film som var värdelös, så kilade upp till grannen & där var även Karin, så vi drack kaffe & snackade lite skit! Mys.

Idag är det söndag, jag sitter nu & laddar för att gå ut och springa lite. Jag är rätt mör i mina ben men det ska nog gå bra hoppas jag! Sedan väntar några timmars jobb idag igen.


Inga kommentarer: