torsdag 16 maj 2013

Göteborg, here I come!

Då var det snart dags att sätta sig i bilen & bege sig västerut! Mot Götet!

Jag har hört rykten om en jäkla folkfest där i helgen, så det får man ju absolut inte missa! Hehe. Jag startar runt 14.30 på lördag så då får ni hålla era tummar & tår att allt går som det ska, trots min krigsskada, svullnaden som konstigt nog vandrat ner till foten. Och att mitt knivhugg i ryggen som jag vaknade med i går morse inte gör sig påmint! Alltså, den där 25-årsdagen för en månad sen har redan uppenbarat sig, tydligen... Oldie but goldie, eller något åt det hållet.

Jag är iallafall riktigt laddad & känner mig taggad. Känner mig rätt bra i form också, men sen beror ju allt på dagsform också. Vi får se helt enkelt, ni lär bli varse om hur det gått!

Jag hoppas såklart att pappa kommer kunna springa också. Han har dessvärre känt sig krasslig i veckan, hur dålig tajming kan man ha? Likadant på Sthlm halvmara i höstas. Håll en tumme där också är ni snälla!

Wish me luck!


Från Sthlm halvmara 2011. Jag & papi!



Inga kommentarer: