måndag 6 maj 2013

Helgen'

Oh, sorry för dålig uppdatering! Varit ute på äventyr så inte funnits riktigt tid.

I torsdags morse började jag dagen på gymmet, 06.45 närmare bestämt. Sedan tog jag mitt pick & pack & åkte till mamma & pappa. Vi hälsade på mormor först på torsdags-förmiddagen. Sedan blev det lite strosa runt på stan i Uppsala, och på kvällen var vi på live-inspelningen av Let's dance. Riktigt kul & se faktiskt! Allt är så "fake" om man jämför hur det ser ut på tv.

På fredagen var jag & mamma på gymmet i Norrtälje och körde lite. Sen var det chill mest hela dagen & grillat på kvällen!

På lördag förmiddag hade jag & pappa planerat långpass. Så blev det! 15,6 km i ett soligt & skönt Norrtälje. Kändes riktigt bra hela rundan med ett bra tempo, så detta kommer bli toppen. Två veckor till Göteborgsvarvet.

Åkte hem sen på eftermiddagen & på kvällen vankades 25-årsfest för fina Jess! Hur kul som helst var det då vi intog båten som åkte runt i Västerås skärgård, tacobuffé, lekar, öl & roligt sällskap. Sjukt lyckad kväll rakt igenom!

Igår var det lite av betongkeps, så blev en lugn dag framför en film. Nu är det måndag & jag är tokladdad för en vecka fylld av det jag gillar allra mest, träning.














Inga kommentarer: