tisdag 24 september 2013

Dåligt!

Dåligt uppdatering av mig här känner jag!

Hajken var riktigt kul. Vi hade otrolig tur med vädret och såg inte en skymt av regn! Lagade mat över elden, byggde vindskydd, lekte lekar, grillade marsmallows och allt man kan tänka sig. Riktigt skoj! Det var dock skönt att komma tillbaka och få sin efterlängtade dusch.

I helgen har jag inte gjort många knop, förutom att jag stukade foten i lördags. Så sjukt bitter över det! Jag vet att det är en opåverkbar situation men jag... ja, jag vet inte, har svårt att acceptera bara. Sen att jag nu tagit mitt beslut att inte springa tjej-Lidingöloppet på söndag, ännu mer bitter. Jag hatar uttrycket "gilla läget" just nu, haha. Sedan kunde jag heller inte vara med på dagens idrottslektion, och stå och titta på kan vara det värsta som finns?

I vilket fall som helst, så har Ulle hjälpt mig med övningar för foten och ska nu rehaba den två gånger per dag, och ska bygga upp en sådan styrka i mina fötter att jag aldrig någonsin ska stuka foten igen. Och gör jag det kommer det inte märkas!

För tillfället håller jag och min spinninggrupp på att bilda ett spinningpass. Vi har redovisning av det nästa vecka & jag tror verkligen att vårt pass blir bra! Skitroligt med tema! Kan berätta mer om passet sen, vill inte avslöja allt för mycket just nu.

Dags att sova! Upp i ottan för spinning!


Inga kommentarer: