måndag 30 september 2013

Tisdaaag'

Hej hopp!

Började morgonen med att gå till gymmet & rehaba. Nödvändigt som få men kul är det ju inte. Jag är bara stolt över mig själv som faktiskt går dit och gör det! Fotjäveln ska bli bra NU. Jag provade springa igår, det kändes sjukt bra! 3 minuter bara... men var lite nojig och fick hålla i mig i löpbandet. Jag vill bara springa normalt NU! Abstinens...

Idag kör vi teori fram till sista lektionen då en annan grupp ska redovisa sitt spinning-pass. 55 minuter. Direkt därefter ska min grupp öva på vårt pass & ikväll vid 19.00 är det cirkelfys, där jag, Terese & Alex kör. Eh, ja... Träningsdag deluxe med andra ord! Kommer vara mer död än levande ikväll, haha. Ser dock fram emot dagen! Sjukt fint väder idag också!

Ha en fin tisdag!


Inga kommentarer: