söndag 1 september 2013

Topphelg!

Fredagens skoldag slutade ungefär runt 13.30. Då packade jag ihop mina grejer och rörde mig mot Uppsala. Oh, just det, fredagen började på bästa sätt också! Ett sjukt svettigt & härligt spinning-pass som hölls av Terese, skitroligt!

Kom till Uppsala runt 17-tiden och sen vart det god mat & ett par öl tillsammans med mamma & pappa. På lördagen begav sig jag och mamma till Västerås ganska tidigt. Vi hämtade några grejer i min källare som jag kom på att jag behöver här borta på Lillsved. Sen gick vi på stan en sväng & åt en god lunch på Coffeehouse by George. Sen var det dags att hoppa i den röda klädseln, för det var dags för premiärpasset på Friskis för min del. Riktigt roligt som vanligt!

Efter passet hoppade jag på tåget mot Stockholm för att sedan ta mig ut till Lilla Essingen. Mötte upp ett glatt gäng, käkade middag, drack några glas vin. Sen var det dags för Where's the party? by Carlsberg. Och, AXWELL. Oh my lord! Vilken kväll, vilket ös! Riktigt roligt var det. Kanske därför betongkepsen hängt på mitt huvud hela dagen också, haha.

Idag, söndag, mötte jag upp Terese, Alex, Tobbe & Rasmus i Solna där vi sedan kollade på innebandymatch mellan AIK & Haninge. En klasskamrat i varje lag så det var riktigt kul! Innan vi begav oss vidare mot Lillsved hämtade vi upp Ullis & Joel. Sen stannade vi på en kina/thai-restaurang och käkade.

Ikväll har det varit film i allrummet & nu är det dags att hoppa i säng 'hemma' i Lillsved. Skönt att vara på plats igen! Otroligt mycket släpande på väskor denna helg, pju!

Imorgonbitti ska dagen för övrigt startas med en löptur! Jobba bort helgens synder, haha. Hoppas ni haft en skön helg!






Inga kommentarer: