onsdag 28 augusti 2013

Volleyboll

Under förmiddagen igår hade vi presentationer för alla 50 i klassen (vi kommer dela upp oss i två klasser sen). Efter lunch sen hade vi lite mer info om hur det är att läsa på folkhögskola och lite vad som skiljer mot en vanlig högskola, rätt intressant faktiskt då man kanske inte alltid vet skillnaden!

Vi slutade kring 15.00 och då gav jag mig ut på en löptur. Tog 10 km-spåret här på Lillsved, gick bra trots den gassande solen! Därefter blev det middag & sen tog vi Terese bil och åkte till Hemmesta och fyllde på förrådet lite med mellanmål. Vid 19.00 körde vi volleyboll-turnering & höll på i cirka två timmar. Bra mör efter det! Men sjukt roligt! 

Bänkade mig med datorn i knät efter det och kikade PLL! Skön dag!

Idag väntar något som jag inte riktigt vet ännu. Det enda jag vet är att min grupp ska klä ut sig till ninjas & lösa några uppgifter i skogen. Det kan bli intressant! Uppdatering om det senare. Ikväll ska jag prova en ny träningsform som jag inte hört talas om tidigare, soma move. Ett pass inspirerat av yogan men med lite mer puls & lite andra utmaningar! Vi får se hur mitt skeptiska jag tycker om det!

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Anna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Karin W sa...

TEST