måndag 21 oktober 2013

Ops!

Det var visst några dagar sedan jag kikade in här.

Dagarna springer iväg så himla fort bara! Förra veckan i skolan hade vi löpning hela veckan, vi fick prova teknik, terränglöpning, intervaller (både backe & "vanliga"). Riktigt kul! Sen massor av anatomi-lektioner samt massage, dumt & klaga!

Nu har vi inlett vecka 43 här på skolan. Denna vecka & en till sedan är det höstlov, alltså vadå lyx? Haha. Jag vet en som kommer krypa ur skinnet under den veckan... Nåja, i vilket fall som helst så ska vi köra på med MAQ-utbildning denna vecka, vi ska gå på höstvandring och som vanligt köra på med både anatomi, fysiologi samt massage. Och sedan massor av träning såklart, det är väl ungefär vad dagarna består av här borta!

För tillfället håller jag på med ett spinning-pass som jag tänkte få klart denna veckan, så jag sedan kan börja leda på en rullande tid vi ska ha på schemat till efter höstlovet! Otroligt kul!





Inga kommentarer: