måndag 28 oktober 2013

Pju!

Började morgonen med ett spinningpass, lett av mig själv faktiskt. Premiär dessutom! Riktigt kul var det och sjukt svettigt. Härlig känsla. Frukosten smakade väääldigt gott efteråt!

Första lektionen idag fick vi köra egen MAQ-träning i sal, efter fikat sen var det dags att prova ruffie. En kille som gick vår utbildning förra året kom hit och körde med oss. Det var hur kul som helst, och minst lika jobbigt som det var kul! Fanns inte en muskel som inte var trött efter det passet alltså. Hoppas på att få köra det fler gånger.

Sista lektionen idag fick vi köra yoga lett av lärar-Ulle. Jag är lite skeptisk mot just den träningsformen, men efter denna hårda dag var det faktiskt rätt okej att få köra lite lugnare tempo, men det är riktigt utmanande vissa positioner alltså! Min rörlighet kan diskuteras där…

Sen efter middagen har det varit sängläge med datorn i högsta hugg. Plöjt igenom några avsnitt av The walking dead som kommit med ny säsong. Ganska skönt att inte röra en fena nu ikväll!

Det är bara fyra dagar kvar nu, sen går jag på höstlov. L som i lyx!


Skojade med vår lärare Per som fyllde år i veckan! Vi skrev 'grattis' på 1000 post-its!




Om ni inte följer mig på instagram, do it! Där är jag mer aktiv just nu. @aekvall

Inga kommentarer: