fredag 4 april 2014

06.15

Vet inte riktigt vad min kropp håller på med eftersom att jag självmant vaknat klockan 06.15 de senaste dagarna. Pigg, dessutom. Antingen så är det åldern, pensionärsrutinerna börjar krypa sig på, min kropp känner av att min födelsedag närmar sig & måste ta vara på de sista dagarna som 25-åring. Eller, så är det för att jag inte la mig jättesent & faktiskt är utvilad. Tror på alternativt två. 

Idag är det lördag! Två IW/intervall-pass väntar idag då jag hoppat in & vickat på en morgontid. Kuuul! Sen min ordinarie tid såklart. Sen blir det lite käk med föräldrarna innan vi beger oss mot Uppsala igen. Imorgon; Lillsved. Jag & väskan ska ut & åka igen.

Fick iallafall lite plugg gjort igår vilket känns grymt bra. Core-passet är klart, nu är det bara att öva in & redovisa. Ska verkligen kämpa med jympan också, så jag hinner klart med den. 

Nej, nu blir det frukost! 

Inga kommentarer: