torsdag 25 september 2008

LÖNING,

Imorse när jag gick in på min internetbank blev jag glad. Alla blev nog glada idag när pengarna kom! hehe.

Åkte iväg till skolan imorse, hade textdesign. Intressant lektion med föresläsning om recensioner. Jag redovisade även min faktatext för typ 40 pers, stående längst fram! Jag är faktiskt stolt över mig själv som klarar av det. Min största rädsla för flera år sedan var att stå inför människor och prata, men nu gick det väldigt bra! Läraren var positiv också.

Tog 11.52 tåget hem från Eskilstuna och sen blev det självklart en ganska lång tripp, för min del, på stan tillsammans med Linn, Jenny och Sara. Vi gick och åt på Vivaldi först. Får aldrig nog av plocksallad! Sedan gick vi runt på stan och det blev en del inhandlat. Ett par nya jeans, ansiktskräm, ansiktstvätt, parfym, två koftor och ett linne. Allt detta gick på ca 800-900 kr. Måste ju spara mig inför helgen i Malmö! Älskar att shoppa.

Nu har jag kommit hem igen. Så fruktansvärt trött i fötterna efter en så lång tripp. Emma kom lite senare också, så jag fick gå en sväng med henne också. Nu ska jag ta och få i mig lite mat, sedan ikväll blir det Ki Box med Karin. 75 minuters pass! Kommer vara helt död sen.

Sen efter träningen är det bara hem och börja packa. Tåget går vid halv 8 imorgonbitti, så missar lektionen i skolan. Men tur att jag har snälla vänner som antecknar åt mig!

Dags för mat.

2 kommentarer:

saraekv sa...

så bra, nu ska du shoppa åt mig också..
lite nya kläder till din lillasyster med dålig syn och sjukdom.. haha! :)
ses imorgon!!
<3

Karin W sa...

åhåhhhhh det var allt ett svettigt pass!!!
/karin - darrhanden