onsdag 24 september 2008

Wonderful,

Vädret! Riktigt höstväder, och det är så underbart. På bra humör blir man. Sen är man det idag bara för att det är löning imorgon och det kommer sättas in massor med pengar på mitt konto, hihi. Om ni ska råna nån så råna mig. Skämt åsido.

Dagen har bestått av plugg på MDH här i Västerås. Jag har nu skrivit klart min rapport och det känns oerhört bra! Jag har även skrivit klart om Digerdöden, som ska redovisas imorgon. En faktatext anpassad efter barn i 12-14 år. Låter det inte roligt det jag läser?

På eftermiddagen fick jag låna Kristoffers familj bil, då åkte jag och Karin ut till Erikslund. Först till Mediamarkt där jag inhandlade en ny kamera! En Nikon COOLpix S10 tror jag den hette. Ack, så snygg den är. En blå sådan. För 1490:- fick jag en kamera, en kameraväska och ett minneskort. Riktigt bra tycker jag.

Sedan åkte vi vidare till ICA Maxi och inhandlade lite mat. Så mycket billigare än de lokala ICA affärerna.

Nu är jag hemma igen efter en vistelse hos Kristoffers familj och lite mat. Sedan blev det solning på solstudion på Hälla med Sebastian och hans två vänner. Skönt!

1 kommentar:

Karin W sa...

jaaa, jävla as som kommer bli rik!!!!!!

bläbläblääääääääääääääääää