tisdag 21 oktober 2008

21 okt'

Väder: Urr.

Idag har vi redovisat våran gruppuppgift, det gick bra och vi är nöjda. Hoppas att Lasse håller med. Imorgon är vi lediga, så skönt. Och jag ska verkligen inte göra någonting. Sola ska jag göra! På torsdag är det hemtenta som gäller. Hela dagen. Eller ja, vet ju inte hur fort det kommer gå. Men den ska vara inne på kvällen kl. 20.00. Vi får den på morgonen kl. 10.00. Ska bli intressant.

På torsdagkvällen kommer Kristoffer hem, har jag bestämt iallafall. Han var tydligen tvungen att prata med sin Kapten och tjafs för att veta när han kunde åka. Han ville såklart ha ett tidigare flyg, men det kan bli så att han åker tåg ändå. Och det vill inte jag! Hoppas på torsdagkvällen iallafall.. Saknad.

På fredag fyller Kristoffers mamma år, så då blir det lite firande där hemma. Sedan på lördag skriver K högskoleprovet, då får vi se vad jag sysselsätter mig med. Kanske en liten shoppingrunda, eftersom pengarna kommer på fredag. Woho!

Snart är det även halloween, ja, vad händer då gott folk? :)

Inga kommentarer: