måndag 20 oktober 2008

Måndag igen,

Veckorna bara rullar iväg.

Denna helg var som sagt inge vidare för min del. Ännu har inte riktigt illamåendet gått över heller. Minsta lilla jag äter så börjar jag må illa och känner mig helt proppmätt! Det är skitjobbigt. Vill vara normal igen, och träna som vanligt. Frusterande faktiskt.
Magen känns uppsvälld, och minsta lilla åtklämmande jeans gör det bara värre. Fy,fy,fy!

Ska snart iväg och jobba. Det blir myskläder. Man får ursäkta klädstilen, men det gör faktiskt ont i min mage. Jag har laddat upp med två tidningar och en festis. Har ingenting att plugga just nu. Kurserna tar slut denna vecka. Så i helgen blir det bara massa chill. Det gillar vi. Ett stort plus i kanten att min älskling kommer hem också! Som jag saknat honom.

Nu vill jag att mr. K ska ringa mig, men det har ju knappt inträffat sen i fredags. Hatar skogar i Boden! Ingen mottagning, ingen kontakt. Blä.

Inga kommentarer: