onsdag 22 oktober 2008

waynes,

nu skriver jag med små bokstäver istället. bara så att ni vet.

blev en snabb planering med Emelie igårkväll, att vi idag, efter hennes tenta, skulle träffas på stan och ta en lunch. det blev såklart waynes, så gott & mys. blev sedan en stor chai latte på det. vi satt kvar och pratade i säkert 2,5 timme iallafall. sedan kom Marie och var med ett tag. trevlans.

jag gick runt på stan ett tag, hittade ett par saker som jag vill ha. men jag höll mig i skinnet, och får vänta tills pengarna kommer på fredag. vill ju inte shoppa upp mina sparpengar! sedan åkte jag iallafall väg till solade. väldigt skönt. somnade till en snabbis!

träffade även på Jenny på stan, hon skulle träna ikväll. jag kanske hänger med. nu har ju min mage blivit bättre iallafall! så nu jävlar, är det på't igen. jag har syndat.. åt glass igår.

förövrigt så är jag väldigt irriterad. Kristoffer ringde för ett tag sen och förklarade att hans kapten inte godkände att han fick åka från regementet förens senast kl. 14.30 på torsdag. det betyder att han inte kan flyga hem förens senare på kvällen. vilket gör det ovärt, då han ändå inte kommer komma förens 23.00. jag ska upp i skolan, och det blir bara onödigt slöseri med pengar. därför kommer han inte förens på fredagmorgon. och jag går i skolan såklart. fan!
aja, vi se ju på fredageftermiddag, lördagkväll (eftersom han skriver högskoleprov på dagen) och på söndag förmiddag. ja, vi får ju iallafall ett helt dygn tillsammans. jävla ovärt. vad arg jag blir.
men jag är glad att han kommer hem. och sen kommer han ju faktiskt nästa helg också, mihi.

nä, nu ska jag plocka fram nån mat ur frysen som får bli dagens middag.

Inga kommentarer: