torsdag 23 oktober 2008

24 oktober,

glömde uppdatera mer igår.

så nu kommer det istället. såhär på morgonkvisten.
hemtenta var det ja. jag kan faktiskt inte säga hur det gick. jag tror att det gick ganska bra! det är ju som sagt ganska svårt att veta vad han vill ha med, eller vad han ville att vi skulle ta bort. men nu är den gjord. och inskickad. ska bli intressant och se resultatet sen.

idag är fredag. vilket betyder att min baby kommer hem. en extra bra fredag med andra ord. förvörigt så fyller Kristoffers mamma år idag. grattis.

jag satt och funderade på om Kristoffer skulle komma med tåget till Västerås nu på morgonen, för då kunde vi göra en sån här éntre. jag springer i slowmotion och kastar mig i hans armar medans "love lift us up where we belong" spelas i bakgrunden. otroligt romantiskt.
haha. nävars, han får nog hämta mig på tåget sen vid lunch, hinner nog inte träffas innan. <3

det blir nog förövrigt en promenad till centralen idag. eftersom att det blir en tripp till stan senare. ha en bra fredag, för det ska jag ha!

1 kommentar:

Jenny "Jensan" sa...

Hoppas ni får en kalas mysig helg nu:):)
Jag ska kolla idol o äta kilovis med godis, så jag kommer garanterat ha det kalas:P

Krameli kram/Jenny