torsdag 23 oktober 2008

hemtenta!

idag var det dags för hemtenta.
första tenten någonsin för min del. ska bli väldigt intressant men ändå lite smått nervöst! har ju hela dagen på oss, så det är väl bra iallafall.

om 7 minuter får vi hemtentan via mailen, sen är det dags att sätta igång! vi får se hur stor den är. det enda jag vet är att vi ska redigera en text. och då tänker de flesta "gud vad lätt". men, då vet man inte hur lång texten är, vad för skumma saker Björn har slängt in i texten, det kan ju faktiskt handla om tempusbyten som kanske inte alla tänker på! så nu får vi se.

uppdaterar senare om hur det gick och hur tentan såg ut.
wish me luck!

1 kommentar:

Anonym sa...

just nu ar klockan 3 pa natten hemma hos dig vilket betyder att du redan skrivit din forsta tenta. hoppas att den gick bra. men det tvekar jag inte pa. :) det dar med att redigera texter later lite smakul men samtidigt kan det ju vara ratt svart. du vet ju hur bra jag ar pa svenska, och den har ju inte direkt blivit battre under aret. haha. hoppas allting ar bra med dig dar hemma. jag saknar dig mycket!LOVE, <3 Lisa.