onsdag 8 oktober 2008

Torsdag, veckorna går fort.

Godmorgon!

Har precis gjort mig klar för skolan. Om jag hade bott i Eskilstuna hade det räckt om jag gått upp nu lixom. När man bor i Västerås åker man hemifrån vid 8 ungefär. Men det går bra!
Trivs bra i Västerås och vill inte flytta.

Idag är det textdesign, sedan ska jag möta min grupp i Info-design. Vi ska jobba lite med grupparbetet. Hoppas vi kommer nån vart. Vi lär dela upp arbetet en del idag. Sedan ska jag träna ikväll vid 19. Ki Box, sjukt jobbigt men givande. Ska bli skönt.

Jag beställde tid hos frissan igår. Så nästa onsdag ska jag dit och göra slingor och klippa lite. Jag passade även på att köpa toning igår, så nu har jag fått en mer jämn blond färg i mitt hår. Har ju naturligt blont, men det var några slingor där som jag ville ha bort. Så nu är jag genomblond. Vet dock inte om det kanske blev lite väl blont. Hoppas det inte märks så stor skillnad. Vill verkligen inte ha platina-blont. Det är inte vackert.

Nåja, ska kila. Hörs kanske senare!

jag saknar dig.

Inga kommentarer: