söndag 19 oktober 2008

Hemsk helg,

Ingen rolig helg för min del.

Blev matförgiftad i fredags, och spydde hela kvällen. Och natten. Skitjobbigt. Och magen gjorde så ont. Lördagen blev inte så bra den heller. Men mådde bättre framåt kvällningen. Kurerade mig med barnmat, blåbärspuré, skorpor, bananer och halvt avslagen cola. Samt resorb! Eftersom all mat som jag ätit under fredagen kom upp på kvällen, så har jag inte kunnat få i mig riktig mat på hela helgen. Igår fick jag i mig 3 bananer, en skorpa och en burk blåbärspuré.

Ska verkligen försöka få i mig riktigt mat idag. Men är lite rädd för att något ska komma upp. Jag mår iallafall bra idag. Känner inte av magen nånting! Men känner mig lite "svag" för att jag inte ätit ordentligt. Matförgiftning är nog det värsta jag varit med om, aldrig haft så ont och mått så illa. Det blir iallafall inte plocksallad på Vivaldi på ett tag...

Idag har jag inga planer, förutom att skriva klart Sigurdsristning. Det är så tråkigt.
Det enda positiva är att vädret är underbart. Kanske blir en promenad senare. Hade tänkt att delta i Fackelloppet som Friskis anordnar ikväll, men känner mig inte riktigt redo för att börja springa idag.

Hoppas ni får en bra söndag! Det här är iallafall första gången jag tycker att söndagen är mycket bättre än både fredagkväll och lördag. :)

Inga kommentarer: